mandag den 27. april 2015

Mandags-Hottie #44

Jeg ved godt der også var en mandag i sidste uge og ugen før det. Men samtidig var der en skægget irer, der var på visit i det danske, og ham valgte jeg i stedet at tage mig kærligt af (hvilket nu hvor jeg tænker over det, lyder en smule beskidt).

Det ændrer dog ikke på, at jeg lovede mandagsmanden ville gøre et come back, om end i en noget amputeret og lettere ustabil form. Jeg overvejer lidt at lade ham blive til en måneds ting, men i stedet prøver jeg lige at gøre ham nogenlunde stabil, før jeg gør ham til en sjældenhed.

Det virker måske ikke som om det kunne være et problem, men det er faktisk svært at finde en ny mand hver eneste mandag, fordi 1) jeg har åbenbart latterligt høje krav, 2) det er de samme mænd der bliver nævnt igen og igen i medierne, og 3) man prøver vel at ramme så bredt som overhovedet muligt. Jeg har derfor også overvejet om jeg skal inkludere den "symbolsk" lækre mand. En mand som måske ikke er lækker i en ordinær forstand (træd varsomt Heidi), men en mand som gør noget, siger noget eller symboliserer noget, der gør ham til en lækker person. Tænketanken kører på højtryk kan i nok høre, men fuck it. I dag får I i stedet bare en toplækker mand at kigge på.

Han er en af de mænd der bliver bedre med alderen. Han virker samtidig som en af de mænd, der bare er sådan helt generelt rare.  Han er flot, han er skøn, han er (for nogen) drømmemanden

Jeg giver jer, Mr. Patrick Dempsey. 

Her fra



Her fra



Her fra
God mandag damer! 

P.S. Tillad mig at være lidt kryptisk; Jeg bør måske tilføje et undskyld/I feel you.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar