mandag den 30. marts 2015

Mandags-Hottie #42

Jeg lovede jo at Mandagsmanden ville komme tilbage, og jeg må hellere holde hvad jeg lover. 

Min mandag er blevet brugt i Sønderjylland. Jeg er på påskeferie hos Mutter Skrap, og i dag kørte vi 50 kilometer for at kigge fem minutter på noget, vi egentlig begge synes er lidt åndssvagt. Ser I.. i Højer er der et ældre ægtepar der har dekoreret deres have med mere end 5000 påskeæg i forskellige størrelser og farver. Men det er ikke det vi skal tale om. 


I den forgangne uge er der et par mænd der har gjort sig bemærket, nogle for noget godt, nogle for noget skidt. Men én mand fik adskillige teenagepiger til at græde snot, oprette altre og meget andet. 

Jeg taler selvfølgelig om (min personlige (selvom jeg aldrig ville indrømme at have en sådan)) favorit fra One Direction, som nu ikke længere er en del af den verden. 

Damer.. Mr. Zayn Malik. 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar