torsdag den 31. januar 2013

Johnny Depp: An appreciation post

I forlængelse af mit indlæg om Ryan Gosling, vil jeg nu dele billeder af en anden mand der ofte figurerer i mine drømme. Jeg taler om Johnny Depp. Jeg ved godt manden bliver 50 i år, og jeg ved godt han ikke er den klassiske skønhed. Men i min optik er han fantastisk. Jeg elsker Johnny Depp, og jeg ville med glæde vise ham mit soveværelse (og spænde ham fast og aldrig slippe ham fri igen).

NB: Jeg gider ikke tale om ham i denne rolle:


Ja, han spillede rollen godt, men vi fik ikke ligefrem et skud "Deppelicious" i denne film. 









Jeg er især vild med ham i Chocolat, manden er jo møglækker! 


Jeg ved godt at han i denne rolle skal forestille at være usoigneret, ubehøvlet, tyvagtig og klam. Men helt ærligt; Jeg kunne godt. 

Det var så lidt piger! 









2 kommentarer:

  1. Charlie og Chokoladefabrikken er min yndlingsfilm - han spiller simpelthen suverænt deri. Jeg synes så godt nok, absolut ikke han er pæn, i nogensomhelst film - han er vist ikke "min type" om man vil, men synes tilgengæld, han er helt vildt talentfuld :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Han er først og fremmest en suveræn skuespiller - det har du ret i. Men i mine øjne er han også en af de dejligste mænd derude (Smag og behag - og tak gud for det, ellers ville vi jo alle gå efter de samme. :)

      Slet